دیدار 4 ساعته رهبری بافعالان قرآنی نشانگر اهتمام ایشان به عرصه وحی است

حسینی با بیان این مطلب که بازدید رهبری از نمایشگاه قرآن به دلیل تراکم کاری ایشان قطعی نیست، گفت: دیدار ایشان با قاریان و فعالان قرآنی در جلسه ای 4 ساعته میزان اهتمام به این عرصه مقدس را نشان می دهد.

سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام دعوت از مقام معظم رهبری برای بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن به خبرنگار شبستان گفت: تراکم کاری رهبری در ماه میهمانی خدا که معمولا روزانه چندین دیدار با اقشار مختلف را شامل می شود، باعث شده که نتوان درباره حضور قطعی ایشان در نمایشگاه قرآن اظهار نظر کرد.

وی با بیان این مطلب که اهتمام و توجه رهبری به فعالیت های قرآنی بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار کرد: حضور ایشان در جلسه 4 ساعته با حضور قاریان و فعالان قرآنی در طلیعه ماه مبارک رمضان که برای بسیاری از افراد سخت است، نشان می دهد که ایشان نسبت به قرآن و فعالیت های مرتبط با آن علاقه مندی و توجهی خاص دارند.

حسینی ادامه داد: اگرچه بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه برای ما و همه فعالان قرآنی مایه مباهات است، اما همین که قاریان و فعالان قرآنی در این محیط معنوی که با الهام گرفتن از منویات رهبری فعالیت می کند حاضر می شوند، برای علاقه مندان فرصتی مغتنم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رویکرد این وزارتخانه نسبت به توسعه کمی و کیفی رسانه های مذهبی قرآنی تصریح کرد: علی رغم عدم تفکیک اینچنینی میان رسانه های مکتوب و مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهتمامی خاص به رسانه های فعال در عرصه دین دارد و با اتخاذ راهکارهای متنوع این مهم را اثبات کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تسریع در روند صدور مجوز برای مطبوعات و رسانه های فعال در فضای اینترنت در کنار اختصاص جایگاه ویژه برای دستگاه های فرهنگی و اثرگذار در این ساحت مقدس نشان می دهد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از رسانه های دینی مذهبی فروگذار نکرده است.

پایان پیام/
 

کد خبر 58126

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha