بهره مندی نزدیک به هفت هزار نفر در کلاس های قرآن کریم در استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: نزدیک به هفت هزار نفر در استان یزد از کلاس های قرآنی بهره مند شده اند.

 حجت‌ الاسلام علی ‌محمد رضایی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت های قرانی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ما سعی داشته ایم در استان یزد آموزش را به صورت همگانی انجام دهیم و افراد را نیز در این راستا تشویق کنیم.

 

وی افزود: ما در شش ماهه نخست امسال تعداد 6 هزار و 789 را در کلاس های قرآنی آموزش دادیم و آنها در کلاس های آموزشی ابتدایی و تخصصی و عمومی شرکت کردند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: حضور دو گروه خواهران و برادران و بهره مندی تمامی اقشار مختلف از جمله رویکردهای ما بود که تعداد چهار هزار و 723 نفر برادر و یک هزار و 905 نفر خواهر در این کلاس ها شرکت کردند.

 

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: در این دوره‌ها شش هزار و 628 نفر از آموزش‌های سطح عمومی قرائت و 161 نفر از آموزش‌های سطح تخصصی قرائت قرآن کریم استفاده کردند که امیدواریم این آموزش ها همگانی شود و با استقبال بیشتر در جامعه همراه شود.

 

وی در پایان گفت: همچنین از مجموع شرکت کنندگان در آموزش‌های سطح تخصصی قرائت قرآن کریم 114 نفر خواهر و 47 نفر برادر بودند.

کد خبر 584256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha