مسابقه کتابخوانی در کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود قاین برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی با شرکت ۵۰ نفر در کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود شهرستان قاین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، فعالیت فعالان کانون فرهنگی هنری ولایت روستای بیهود قاین این روزها همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی دوچندان شده است.

 

نعمت الله اطمینان مدیر کانون فرهنگی و هنری ولایت با بیان اینکه قاین فعالیت فعالان کانون فرهنگی هنری ولایت روستای بیهود قاین این روزها همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی دوچندان شده است، اظهار داشت: در راستای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و تاثیر آن بر زندگی افراد، مسابقه کتابخوانی از کتابهای «فاطمه فاطمه است، ادب در کربلا و جان جهان» بین 50 نفر از فعالان کانون فرهنگی ولایت بیهود در دومین روز هفته کتاب برگزار شد و به 6 نفر از افراد برتر جوایزی اهدا شد.

 

وی افزود: اهدای 90 جلد کتاب توسط کانون فرهنگی به دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول بیهود بخش دیگری از فعالیت های هفته کتاب بود.

 

اطمینان ادامه داد: همچنین در راستای ارتقای سطح مطالعه جوانان و نوجوانان، 600جلد کتاب توسط یکی از خیّرین بیهودی ساکن مشهد به کتابخانه کانون بیهود اهدا شد.

 

 

 

کد خبر 588487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha