۱۵ فعال کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) قاین تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: طی مراسمی همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السام) از ۱۵ نفر از مکبران، مدرسان و فعالان کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام) قاین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) با حضور پرشور مردم و با مشارکت کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام) قاین برگزار شد.

 

در این مراسم که با تجلیل از ۱۵ نفر از مکبران، مدرسان و فعالان کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام) قاین همراه بود، محمدحسین یعقوب پور مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام) قاین اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام) همزمان با ۲۲ بهمن ماه ۱۳۷۹ در قاین افتتاح شد.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون در حال حاضر حدود ۶۰۰ عضو دارد، ادامه داد: همچنین کتابخانه این کانون بالغ بر ۹ هزار جلد دارد که به اعضای کتابخانه و نمازگزاران،‌ کتاب امانت می دهد.

 

یعقوب پور ادامه داد: تشکیل گروه 8 نفره تواشیح از قاریان برجسته شهرستان در کانون، شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان سال 95 و کسب مقام اول رشته حفظ کل قرآن، دوم رشته قرائت، دوم رشته اذکار نماز از جمله اقدامات این کانون در سال جاری است.

 

وی به برگزاری کلاسهای قرائت، حفظ، تجوید، صوت و لحن در شش ماهه دوم امسال از سوی کانون امام سجاد(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: همچنین کلاسهای ورزش از قبیل فوتسال، والیبال و تنیس روی میز با شرکت 70 نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(علیه السلام) قاین به شرکت تیم والیبال کانون در مسابقات لیگ شهرستان قاین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پیگیری در خصوص صدور مجوز 10 کانون فرهنگی هنری مسجد در شش ماهه دوم برای شهرستان قاینات در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 594739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha