دوره آموزشی مدیران کانونهای مساجد خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری شبستان: دوره آموزشی ویژه ۲۶ مدیر کانونهای فرهنگی هنری جدید التاسیس شهرستانهای بیرجند، خوسف و درمیان امروز (۲۷ آبان) در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، در این دوره یک روزه که در محل سالن کنفرانس دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی برگزار شد، حجت الاسلام ابرهیم سبزه کار مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری خراسان جنوبی به بیان مهمترین اهداف و رسالت های تاسیس کانونها پرداخت.

 

 

وی همچنین خواستار تعامل مدیران کانونهای فرهنگی هنری با کارشناسان حوزه های مختلف دبیرخانه مساجد استان شد و گفت: مهمترین برنامه ها و فعالیت های کانونهای مساجد استان به منظور انعکاس به خبرگزاری شبستان اطلاع رسانی شود.

 

 

غلامرضا صحرایی کارشناس اداری مالی دبیرخانه مساجد استان هم در این جلسه بر داشتن پرونده مالی توسط کانونهای فرهنگی هنری و نصب برچسب اموال تاکید کرد و نحوه جذب کمک های مشارکتی را تشریح کرد.

 

 

محمدرضا نخعی پور کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی هم با تشریح مهمترین برنامه های این حوزه گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری برپایی کرسی های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، ساماندهی مکبرین و موذنین، اجرای طرح تلاوت نور، فعال کردن خانه های نور، تشکیل و فعال سازی هسته ها و تیم های پژوهشی، آموزش و سوق دادن سخنرانی های منابر و جلسات به سوی اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

 

 

محمدحسین غریب حسینی کارشناس برنامه ریزی و توسعه دبیرخانه مساجد استان هم خواستار ارائه طرح های بومی از سوی کانونها شد و بر ایجاد بانک نخبگان تاکید کرد و افزود: سطح بندی کانونها در دست انجام است و بازدید از کانونهای فرهنگی هنری هم به صورت فصلی انجام می شود.

 

 

زهرا رجایی مقدم کارشناس فرهنگی هنری دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی نیز به تشریح مهمترین جشنواره ها، برنامه های ابلاغی و مباحث مربوط به کتابخانه های مساجد پرداخت و گفت: کانونهایی که آمادگی تاسیس گروههای سرود و یا را تئاتر دارند اطلاع دهند تا در سامانه ثبت و بعد از آن حمایت شود.

 

 

راضیه میری مقدم کارشناس واحد خواهران دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی نیز با تشریح اولویت های این حوزه در سطح کانونهای فرهنگی هنری،‌ از مدیران کانونهای مساجد استان خواست در صورت عدم معرفی و یا تغییر رابط خواهران کانونها، هر چه سریعتر با تکمیل فرم این مهم را به دبیرخانه اعلام کنند.

 

 

زینب رمضانی دبیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید«محسن خزاعی» که در خط مقدم حلب با نوشیدن شربت شهادت به آرزوی دیرینه خود رسید، گفت: مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد مهمترین برنامه ها و فعالیت های کانون خود را در سریعتر زمان به این خبرگزاری اطلاع دهند تا در صورت داشتن ارزشهای خبر در خبرگزاری شبستان منعکس شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 588629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha