آزمون کتبی بخش تفسیر و مفاهیم جشنواره قرآنی «مُدهامَّتان» برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی گفت: آزمون کتبی رشته های تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه جشنواره قرآنی «مُدهامَّتان» ۱۲ آذر در بیرجند برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: این مسابقات قرآنی در رشته های مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و همچنین تفسیر برگزار می شود که رشته تفسیر مختص ائمه جماعات مساجد و رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ویژه جوانان 18 تا 30 سال است.

 

وی با اشاره به اینکه آزمون بخش تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به دو صورت حضوری و اینترنتی برگزار می شود، افزود: بخش حضوری این مسابقه ساعت 9 تا 10 صبح 12 اذر در محل محبان الزهرا(سلام الله علیها) بیرجند برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین علاقه مندان به شرکت در بخش اینترنتی می توانند از ساعت 10 صبح الی 18 به پایگاه اطلاع رسانی جوانان مساجد به نشانیwww.javananemasajed.ir  مراجعه کنند.

 

وی گفت: محوریت این مسابقات امر به معروف و نهی از منکر بوده و منابع هر دو رشته مفاهیم قرآن و تفسیر بر روی پایگاه اطلاع رسانی جوانان مساجد به نشانی www.javananemasajed.ir قرار دارد.

 

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه 138 نفر در بخش کتبی مسابقات مدها متان خراسان جنوبی شرکت کرده اند، یادآور شد: از این تعداد 79 نفر در رشته مفاهیم و 59 نفر در رشته تفسیر شرکت کرده اند.

 

لازم به ذکر است، رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه فقط در مرحله استانی برگزار می شود ولی برگزیدگان رشته تفسیر به مرحله نهایی مسابقات (24 تا 27 آذرماه در شهر مقدس قم) اعزام می شوند.

 

 

 

کد خبر 590782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha