اعزام ۹ برگزیده استانی به مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان

خبرگزاری شبستان: همزمان با برگزاری مرحله کشوری یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان ۹ برگزیده استانی از خراسان جنوبی به منظور حضور در این مسابقات به استان قم اعزام می شوند.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته‌های‌ حفظ، قرائت، اذان، ترتیل، تفسیر (ویژه ائمه جماعات مساجد)، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه ویژه برادران و رشته حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه خواهران برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان در روزهای ۲۴ تا ۲۷ آذر در قم برگزار می شود، اظهار داشت: تعداد 9 نفر برگزیده استانی از خراسان جنوبی ، جهت حضور در این دوره، امروز عصر به شهر مقدس قم اعزام می شوند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فاطمه نوفرستی از کانون فرهنگی و هنری شهید فهمیده در رشته قرائت و در بخش خواهران این مسابقات حضور می یابد، افزود: حجت الاسلام محمد سبزه کار از کانون امام رضا(علیه السلام) شهرستان بیرجند، حجت الاسلام آزاد از کانون جوادالائمه (علیه السلام) طبس و حجت الاسلام زنگویی از کانون کوثر ولایت طبس در رشته تفسیر این مسابقات شزکت می کنند.

 

وی ادامه داد: احمد یوسفی در رشته حفظ 20 جزء از کانون مسجد النبی، محمد صادق قاسمی رشته اذان از کانون باقرالعلوم علیه السلام، حسین نوقابیان مقدم رشته حفظ کل از کانون امام سجاد علیه السلام، وحید براتی رشته قرائت از حسینیه امام رضا (علیه السلام) و حسین الله رسانی رشته ترتیل از کانون چهارده معصوم (علیه السلام) به استان قم اعزام می شوند.

 

 

 

کد خبر 593763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha