برگزاری جشنواره فرهنگی، ادبی و رسانه ای در هفته « اقتصاد مقاومتی » در یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای استان یزد با اشاره به برگزاری هفته « اقتصاد مقاومتی» در یزد گفت: جشنواره فرهنگی، ادبی و رسانه ای در هفته « اقتصاد مقاومتی » در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای استان یزد امروز (14 دی) در نشست فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: انتخاب برترین ها گفت: این افراد بر اساس کارگروه های ستاد اقتصاد مقاومتی انتخاب می شوند و که در مجموع ده کارگروه افراد و بخش های برتر شناخته می شوند.

 

وی افزود: تولید محور اصلی اقتصاد مقاومتی است که باید روی آن کار کرد و ما می توانیم با مشخص کردن رویکردهای تولید و مصرف داخلی در راستای ارزیابی فعالان در این حوزه را مشخص کنیم و در این راستا نیز کارگروه ها میتوانند برای تشخیص برترین ها استفاده شوند.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد خاطرنشان کرد: بحث ما این بود که از ظرفیت تمام ادارات استفاده شود و ما نیز در کارگروه از شورای روابط عمومی ها اقدام کردیم که در تلاش هستیم تا بسیاری از هزینه ها را کاهش دهیم.

 

پهلوانیان بیان کرد: با باید به نحوی به سمت جشنواره ها برویم تا برگزار شود و به نحوی ایجاد موج داشته باشد و با این نگاه نیز بتوانیم به فرهنگ سازی را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: اساس تمرکز روی مفهوم جشنواره ها این است که فعالیت هایی که امکان سمت و سو دادن به آنها است  تمامی نگاه ها را به خود جذب کند و سعی می شود تا در بخش های مختلف به این کار توجه بیشتر شود.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد بیان کرد: جشنواره هنری، ادبی، رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی برای هفته « اقتصاد مقاومتی» در ایتان یزد در نظر گرفته شد، گفت:  این هفته 14 تا 20 اسفند‌ماه در یزد و با برنامه‌های مختلفی برگزار می ‌شود.

کد خبر 598988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha