اعتماد به آمریکا، فتنه جدید دشمنان در انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تلاش در راستای نفوذ در انقلاب اسلامی گفت: اعتماد به آمریکا، فتنه جدید دشمنان در انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز ( 16 دی) در مراسم بزرگداشت شهدای علمی و مدافعان حرم در مسجد روضه محمدیه یزد با حضور خانواده شهید احمدی روشن و شهید عاصی زاده گفت: امروز در زمانی که ما به برکت خون شهدا و اطاعتی که از قرآن و عترت می کنیم، در حال تشکیل تمدن بزرگ جهانی اسلام ناب محمدی ( صلی الله علیه و آله) هستیم و با آنکه ترورها و توطئه ها و کودتاها و فتنه ها را در این 37 سال خنثی کرده ایم و استکبار را شکسته ایم، اما دشمن خاموش ننشسته است.

 

وی بیان کرد: همانطور که دشمنان در این مدت بعد از هر شکستی دست به فتنه زده است امروز نیز فتنه اعتماد به آمریکا را دنبال می کند و معتقدیم که شما باید بدانید که ملت ایران همانطور که در این مدت با ولایت فقیه شما را شکست دادند در این فتنه نیز تو را شکست می دهند.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: آمریکا و هوادارنش بدانید، ملتی که تکیه گاهش به خداست و طبق عوامل قرآن و اطاعت از عترت عمل می کند ثابت کرده که هیچ قدرتی توان رویارویی با آن را ندارد که نمونه آن انقلاب اسلامی است.

 

فتوحی تصریح کرد: افرادی که فتنه اعتماد را دنبال می کنند بدانند که حتی افرادی که داعیه دار همراهی با امام را دارند هیچ تبلیغاتی کارساز نیست و فکر نکنید ملت جمهوری اسلامی مثل خودتان سطحی نگر است و امروز با بصیرت افزاییی و پیشرفت سیاسی با حواس جمع به شما نگاه می کند و این فتنه را با آگاهی به شکست همراه می کند.

 

وی ادامه داد: این فتنه ی که شروع کرده اید اگر بخواهید با نقشه معاویه نیز تبلیغ کنید در کشور ما کارساز نیست و بدانید که دیگر قرآن سر نیزه کردن فایده ندارد.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و بیداری اسلامی و تدابیر رهبری هم در ایران و هم در منطقه و جهان چنان اوج گرفته است که فرعونیان زمان بدون ساحر شده اند و سحر آنها نقش بر آب شده است و ملت عزیز ایران با آگاهی از یک نفر به نام مقام معظم رهبری و امام خامنه ای تبعیت می کند.

 

فتوحی ادامه داد: ای آمریکا بدان همانطور که ملت ایران فتنه ها و توطئه ها را در جنگ های نرم و سخت خنثی کرد فتنه اعتماد به آمریکا را با جهاد کبیر شکست می دهد.

 

وی گفت: در جهاد کبیر امروز رهبر ما فرمودند که از فرهنگ آمریکا و سیاست آمریکا و اقتصاد آنها پیروی نکنید و اجازه نمی دهیم هیچ مسئولی بخواهد از علم و سیاست و اقتصاد و فرهنگ آمریکا پیروی کند و با جهاد کبیر این فتنه ها را شکست خواهیم داد.

کد خبر 599459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha