425 عنوان پایان نامه با محور قرآن و عترت در بخش دانشگاهی شرکت کردند

مسئول قرآن و عترت بخش دانشگاهی از ارسال 425 عنوان پایان نامه دانشگاهی در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتر در غرفه قرآن عترت بخش دانشگاهی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، زرشام فر، مسئول غرفه قرآن و عترت بخش دانشگاهی پیرامون فعالیت های این بخش از نمایشگاه قرآن گفت: دو ماه قبل از آغاز نمایشگاه فراخوانی برای جمع آوری کلیه پایان نامه ها با محور قرآنی و دینی به کلیه دانشگاه ها ارسال می شود. که دانشجویان فرصت دارند تا پایان هفته اول ماه رمضان پایان نامه های خود را در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به محوریت دین و قرآن ارسال کنند.

مسئول غرفه قرآن و عترت بخش دانشگاهی با بیان اینکه از هر مقطع سه نفر برگزیده انتخاب می شود اظهار کرد: کلیه دانشگاه ها می توانند در این فراخوان شرکت کنند و حتی رشته هایی که قرآنی نیستند اماموضوع پایان نامه آنها مرتبط با قرآن است می توانند در این بخش شرکت کنند.

وی ادامه داد: قریب 425 عنوان پایان نامه ارسال شده که بر اساس تازه و نو بودن موضوع، مستندات، کیفیت تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد و در پایان ماه مبارک ماه رمضان اسامی منتخبین اعلام می شود.

زرشام فر اظهار کرد: در هر مقطع سه تا پنج نفر برگزیده انتخاب می شود که جوایزی به رسم یادبود به آنها تعلق می گیرد و همچنین این افراد می توانند از امتیازی که برای نشر پایان نامه آنها که به صورت کتاب در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 60216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha