انتقال آرمان ها و ارزش ها به نسل های سوم و چهارم انقلاب، بهترین راه برای مقابله با استکبار

خبرگزاری شبستان: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به راهکارهای مقابله با نفوذ دشمنان گفت: انتقال آرمان ها و ارزش ها به نسل های سوم و چهارم انقلاب بهترین راه برای مقابله با استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی ملکوتی نیا، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان یزد روز گذشته (20 بهمن) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: مردم ما نشان داده اند که هر موقع که در صحنه های مختلف حضور پیدا کرده اند موفقیت های زیادی کسب کرده اند و سر منشان بسیاری از تحولات بوده اند که حضور عظیم مردم ایران و رهبری هوشمندانه امام (ره) برای انقلاب اسلامی نمونه بارز آن است.

 

وی افزود: شهدای ما در مسیر انقلاب گام برداشته اند و این ها کسانی هستند که نور الهی را خداوند بر دل آنها تابانده بود و در مسیر حرکت کنند و اگر امروز ما این نور را در خود احساس نمی کنیم اما خداوند آنها را به عنوان مسیری برای ما قرار داده است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان یزد تصریح کرد: انسان به راحتی و تنها با اراده می تواند در مسیر شهدا قرار گیرد و در این راستا نیز وظیفه ما این است که حفظ آرمان ها و ارش های دفاع مقدس باید انجام دهیم و راه آن نیز انتقال به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

 

ملکوتی نیا بیان کرد: این انقلاب هنوز باید راه طولانی را طی کند تا جهان را فتح کند و به هدف اصلی خود برسد.

کد خبر 608559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha