نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گلستان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان گفت: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، ۲۷ فروردین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمدحسین کمیلی، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان امروز (15 فروردین) در نخستین جلسه شورای اداری گفت: نوزدهمین دوره این جشنواره با همکاری صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری گرگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در 27 فروردین برگزار می شود.

 

وی ضمن انتقاد از آموزش و پرورش و نوسازی مدارس افزود: در حالی ادارات دیگر اقدام به همکاری و پشتیبانی از برگزاری این جشنواره می کنند که باید آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در خط مقدم این اقدام باشند.

 

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان با بیان اینکه در همه شهرستان ها این جشنواره ها برگزار شده است، اظهار کرد: فقط در شهرستان های گرگان و گنبدکاووس این جشنواره برگزار نشده که تا پایان فروردین این کار انجام خواهد شد.

 

وی بیان کرد: تلاش می کنیم نتیجه جشنواره امسال احداث 15 مدرسه در استان باشد، پیش از این نیز به شهرستان ها اعلام کرده ایم که اگر برگزاری جشنواره ها منجر به احداث حداقل یک مدرسه سه کلاسه نشود، بهتر است جشنواره برگزار نکنند.

 

کمیلی با بیان اینکه مدرسه سازی تنها وظیفه دولت نیست، خاطرنشان کرد: زمانی که مدرسه ای آوار شود چه کسی پاسخگو خواهد بود، استاندار، نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و یا دستگاه های دیگر؛ به نظر من همه کسانی که دم از انسانیت می زنند در قبال سرمایه های انسانی این مملکت وظیفه مند هستند.

 

وی بیان کرد: کودکان سرمایه های ما برای ساختن آینده هستند که باید با مشارکت جمعی، کارهای بزرگی را برای آنان انجام داد.

 

کد خبر 619849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha