احداث مدرسه خیری با مساحت هفت هزار و۲۰۰ متر مربع ساختمان به نام شادروان رحیمیان در یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل موسسه جوادالائمه یزد گفت: مدرسه خیری با مساحت هفت هزار و۲۰۰ متر مربع ساختمان به نام شادروان امیر مظفر رحیمیان در یزد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامعلی سفید، مدیر عامل موسسه جواد الائمه یزد امروز(20 فروردین) در مراسم شروع عملیات احداث دبستان پسرانه حضرت جواد الائمه (علیه السلام) یادبود شادروان امیر مظفر رحیمیان گفت: اعتماد عمومی مردم، پشتوانه حرکت ما در موسسه است و و این نظام فرصت داده تا مردم علاقمند در حرکت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با جمایت مسئولان نظام فعالیت کنند و کار خود را توسعه دهند.

 

وی افزود: ما در استان یزد شاهد حضور موسسات فعال که مدیون نظام و خیرین و مسئولان هستیم که از جمله این افراد خانواده دکتر رحیمیان است که  این خانواده منشا خیرات و برکات فراوانی بوده اند و موسسات و مدارس متعددی را در استان ایجاد کرده اند و به مردم خدمات رسانی می کنند.

 

مدیر عامل موسسه جواد الائمه ( علیه السلام) یزد خاطرنشان کرد:این مدرسه خیری در مساحت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع ساختمان احداث شود که امیدواریم در میلاد حضرت جوادالائمه (علیه السلام) سالن ورزشی آن را افتتاح کنیم و در آینده نزدیک کامل آن به بهره برداری برسد.

 

سفید ادامه داد: ما موسسه خود را مدیون پشتوانه های مردمی هستیم که امیدواریم این امر روز به روز افزایش پیدا کند و حرکت های خیری در جامعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 620890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha