فرهنگ سازی راهکاری مهم و موثر برای امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در جامعه گفت: فرهنگ سازی راهکاری مهم و موثر برای امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد، امروز ( 7 خرداد) در نشست با مسئولان و دبیران ستادهای امر به معروف استان یزد ضمن تبریک به مناسبت  ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه فضیلت ها است که باید به خوبی از آن بهره مند شد.

 

وی افزود: امروز در جامعه نیازمند فرهنگ سازی در بخش های مختلف از جمله امر به معروف و نهی از منکر و روزه داری و روزه خواری هستیم.

 

استاندار یزد تصریح کرد: امروز باید هنر داشته باشیم تا مطابق با سلیقه جامعه و با احترام در زمینه فرهنگ سازی در جامعه گام برداریم و به نحوی عمل کنیم که مردم احساس کنند با آنها همراه هستیم .

 

میرمحمدی گفت: تاثیر بیشتر را ما میتوانیم با روش های دوستانه و برادرانه داشته باشیم و از رفتارهای زننده دوری کنیم و از این طریق امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج دهیم.

 

وی ادامه داد: جوانان امروزی را می توان با فعالیت های فرهنگی و هنری جذب کرد و از این طریق به خوبی امر به معروف داشته باشیم که این هنر را باید در خود پرورش دهیم.

 

 

کد خبر 632018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha