برای بازار جهانی فیلم‌هایم برنامه‌ دارم/ «کارگر ساده نیازمندیم» به برزیل می‌رود

خبرگزاری شبستان: کارگردان فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» از اکران این فیلم در برزیل خبر داد و گفت: فیلمنامه «کارگر ساده نیازمندیم» نیز قابلیت این را داشت که با نگاه جهانی ساخته شود.

«منوچهر هادی» کارگردان جوانی که این روزها، فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» و «آینه بغل» را روی پرده سینماها دارد، در مورد بازار جهانی فیلم هایش و اینکه آیا برای این بازار جهانی برنامه ریزی دارد یا خیر، به خبرنگار سینمایی شبستان گفت: ما از ابتدای کار فیلم‌هایم یعنی فیلمنامه نویسی، برای بازار جهانی آنها برنامه ریزی داریم.

 

وی در توضیح بیشتر این مطلب بیان کرد: سرمایه گذار فیلم های من با فضای سینمای برزیل آشنایی دارد و قبلاً هم در اکران فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» این مهم صورت گرفت که با مدیران سینمایی برزیلی قبل از ساخت فیلم ارتباط داشت و با نظر مساعد آنها، فیلم آماده ساخت و توزیع در این کشور شد.

 

هادی در پاسخ به اینکه آیا داشتن بازار جهانی برای فیلم، بر نگاه شما در کارگردانی تاثیرگذار بود؟ گفت: من در ابتدای راه تنها به درست اجرا کردن فیلمنامه فکر می کنم و به مسائل دیگر اعتنایی ندارم. هر فیلمنامه‌ای لحن و زبان مشخصی دارد و با یک شکل مشخص باید به تصویر کشیده شود، برخی کارگردانان هستند که در هر ژانری با یک دکوپاژ کلیشه ای کار می کنند اما به نظر من هر فیلمنامه ای و هر سکانسی خودش زبان خاصی برای ساختن دارد و نحوه کار من اینگونه است. در واقع من از هر سکانس برای کار الهام می گیرم.

 

کارگردان فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» در پایان با بیان اینکه این فیلم نیز در برزیل اکران عمومی خواهد شد، گفت: فیلمنامه «کارگر ساده نیازمندیم» نیز قابلیت این را داشت که با نگاه جهانی ساخته شود.

 

محمدصالح حجت الاسلامی

کد خبر 647034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha