اعزام ۳۴ نفر از برادران فعال در کانون های مساجد استان یزد به اردوی « اندیشه های آسمانی»

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: تعداد ۳۴ نفر از برادران فعال در کانون های مساجد استان یزد به اردوی « اندیشه های آسمانی» مشهد مقدس اعزام شدند.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به اعزام فعالان کانون های مساجد استان یزد به اردوی « اندیشه های آسمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: تعداد 34 نفر از برادران فعال در کانون های مساجد استان یزد از روز نهم شهریور به اردوی « اندیشه های آسمانی» اعزام شدند.

 

وی افزود: این تعداد از برادران به عنوان امامان جماعت، پژوهشگران و هنرمندان کانون های فرهنگی، هنری مساجد هستند که به این اردوی تشکیلاتی در دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس اعزام شده اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد:  اهداف برگزاری این دوره ارائه الگوی منسجم فعالیت در مسجد، ترویج و تبیین گفتمان عملیاتی اقتصاد مقاومتی، گسترش گفتمان مسجد طراز اسلامی به وسیله هنر اسلامی، دستیابی به راهکارهاي مؤثر و ارائه الگوي اجرایی مسجد طراز اسلامی تلاش در راستای مشارکت نخبگان در آبادانی معنوي مسجد طراز اسلامی است.

 

رستگاری ادامه داد: برنامه های این دوره شامل ایجاد کارگروه و گعده های مشورتی با برنامه های متنوع آشنایی با الگوها، فرصت مطالعاتی و حلقه های مباحثاتی، اجرای همایش ها متناسب با اهداف و موضوعات مذکور است و فضاسازی و استفاده از زبان هنر در طراحی فضا برای انتقال مفاهیم و همچنین برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه های این دوره است.

 

وی گفت: دوره «اندیشه های آسمانی» همه ساله در شهریور ماه ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

کد خبر 653475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha