برگزاری نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اعضای دبیرخانه کانون مساجد یزد

خبرگزاری شبستان: نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد امروز ( 6 مهر) برگزار شد.

 

علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به گسترش فعالیت های کانون های مساجد در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری گفت: فلسفه تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد و احیای کارکردهای مساجد است که امروز نیز باید این امر را پیگیری کنیم.

 

وی افزود: ما باید در کنار کمیت و گسترش کمی کانون های مساجد به بحث کیفیت نیز توجه خاص داشته باشیم و با فعالیت های محتوایی به خوبی مساجد را نیز در امر فرهنگ و هنر در جامعه درگیر کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: بخش های مختلف در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله اداره امور قرآن و عترت، معاونت فرهنگی و کانون های فرهنگی هنری مساجد بایستی با هم افزایی به نحوی فعالیت های محتوایی مناسب را در جامعه گسترش دهند و مساجد را درگیر فعالیت ها کنند.

 

غیاثی تصریح کرد: ما در مساجد ظرفیت های بسیار مناسبی را داریم که میتوانیم با برنامه ریزی و هم افزایی آنها را به کار بگیریم .

 

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: ما هم اکنون 800  کانون فرهنگی هنری را در استان یزد راه اندازی کرده ایم.

 

وی افزود: برگزاری جشنواره های قرآنی از جمله مدهامتان، جشنواره کشوری «روح خدا»، دوره اندیشه های آسمانی خواهران و برادران، برگزاری اردوی زیارتی آموزشی 18 اسفند و سالروز تاسیس کانون های مساجد، سنگرهای آسمانی از جمله برنامه های ما است که در یک سال گذشته آن را پیگری کرده ایم.

 

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از اعضای دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد تجلیل شد.

کد خبر 659016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha