تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی بزرگداشت علامه جعفری

خبرگزاری شبستان: دبیر علمی همایش ملی بزرگداشت مقام علمی و معنوی علامه جعفری از تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش خبر داد.

حجت الاسلام رحیم شاهدی، دبیر علمی همایش ملی بزرگداشت مقام علمی و معنوی علامه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اظهار داشت: به دنبال استقبال دور از انتظار و درخواست پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی سراسر کشور، ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی بزرگداشت علامه جعفری تمدید شد.
وی با بیان این‌که امکان ارسال آثار از طریق سایت همایش نیز ممکن شده است، خاطرنشان کرد: عموم محققان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 04133444307، فکس: 04133444307، کد پستی: 5331811111 و رایانامه info@elmvadin.ir در ارتباط باشند.
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی سهند تبریز با بیان این‌که دبیرخانه علمی همایش در تبریز، شهر جدید سهند، دانشگاه صنعتی سهند تبریز، مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین واقع شده است، گفت: عموم علاقه‌مندان می تواننند آثار خود را تا روز شنبه 15 مهر 1396، از طریق سایت همایش به نشانی honar.elmvadin.ir ارسال کنند.
حجت الاسلام شاهدی با اشاره به این‌که همایش ملی بررسی اندیشه های فلسفی علامه جعفری(ره) طی روزهای 24 و 25 آبان ماه 1396 برگزار خواهد شد، افزود: معرفت شناسی»، «فلسفه هنر»، «علم و دین» و «فلسفه حقوق بشر» چهار محور اصلی این همایش است.
وی با اشاره به این‌که همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت شده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه هنر اسلامی تبریز و مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین دانشگاه صنعتی سهند با همکاری و مشارکت دیگر مراکز علمي و پژوهشي کشور متولی اصلی برگزاری همایش هستند.

 

کد خبر 657742

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha