شعر، ابزاری در جهت دفع بلا از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اهمیت توجه به هنر در جامعه گفت: شعر، ابزاری در جهت دفع بلا از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد شب گذشته ( ۷ آبان) در نشست با شاعران بسیجی و مسئولان برگزاری جشنواره ملی « قد قامت زخم» استان یزد گفت: امروز هنر به عنوان ابزاری برای معرفی فرهنگ غنی اسلام و انقلاب است که باید از تمام ظرفیت از آن استفاده کنیم.

 

وی افزود: امروز با توجه به هجمه های دشمنان میتوانیم از شعر به عنوان یکی از سپرهای دفع بلا از فرهنگ غنی کشورمان استفاده کنیم.

 

نایب ‌رئیس شورای حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: ما امروز میتوانیم از هنر قدسی به خوبی استفاده کنیم اما باید توجه داشته باشیم که هر هنری هنر قدسی نیست و هنری به عنوان قدسی نامیده می شود که مورد توجه و عنایت شرع باشد که سرودن شعر و خطاطی از جمله این هنرها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین بیان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا ابعاد گوناگون عاشورای حسینی و انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهند که باید با استفاده از این ابزار هنر به خوبی در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

 

وی گفت: امروزه در ابعاد گوناگون مورد تهاجمات دشمن قرار گرفتیم و دشمنان نظام و اسلام، بر روی همه نقاط ارزشی ما انگشت گذاشته ‌اند و نسبت به نقاط فرهنگ کشور حالت تخریب و تهاجم را دارند.

کد خبر 665924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha