حضور پرشور مردم استان یزد در راهپیمایی ۱۳ آبان، تاکیدی دوباره بر استکبار ستیزی بود

خبرگزاری شبستان: فرماندار بافق با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: حضور پرشور مردم استان یزد در راهپیمایی ۱۳ آبان، تاکیدی دوباره بر استکبار ستیزی بود.

محمد زاده رحمانی، فرماندار شهرستان بافق با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: بار دیگر مردم ما نشان دادند که هرچه از عمر انقلاب می گذرد بیشتر در مقابل آرمان های این انقلاب و امام (ره) می ایستند.

 

وی افزود: 13 آبان ماه به عنوان روز استکبار ستیزی است که در جان و دل مردم ما ماندگار شده است و حتی در جهان نیز این روز به نام استکبار ستیزی معرفی می شود.

 

فرماندار شهرستان بافق ادامه داد: امروز مردم ما در مقابل استکبار ایستادگی دارند و برای آرمان های این انقلاب و امام (ره) تا پای جان ایستاده اند و معتقدند که پیشرفت کشور در گروه حفظ روحیه استکبارستیزی و توجه به شرمایه اجتماعی و توانمندیهای داخلی است.

 

زاده رحمانی ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان ما نیز با حضور پررنگ خود در راهپیمایی امسال نشان دادند به عنوان جوانه های امید در کشور روز به روز استکبارستیزی خود را فراتر از گذشته دنبال می کنند.

 

وی در پایان گفت: حضور در این راهپیمایی ها باعث جوانه زدن روحيه آزادگي و اعتماد به نفس در دانش آموزان و دانشجویان ما می شود.

کد خبر 667256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha