نابودی داعش شکست استکبار و رژیم صهیونیستی بود

خبرگزاری شبستان:رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه هدف داعش نابودی اسلام بود، گفت: پیروزی بر داعش در اصل شکست استکبار و رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) در مسجد جامع غدیر خم برگزار شد، گفت: دوران امامت امام حسن عسگری(ع) از سخترین ادوار بود.

وی افزود: امام به سبب خفقانی که خلفای جور بر جامعه اسلامی شیعه حاکم کرده بودند نمی‌توانستند به صورت علنی امام پس از خود را به مردم معرفی کنند بر همین اساس با بیان علامات و اشارات به معرفی امام زمان(عج) پرداختند.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه دوره غیبت صغری امام زمان(عج) پس از نماز بر پیکر مطهر پدربزرگوارشان آغاز شد، ابراز کرد: در حال حاضر ما در دوران غیبت کبری به سر می‌بریم و چون امام زمان(عج) در پس پرده غیبت هستند ولی فقیه نائب ایشان برای اداره جامعه اسلامی به شمار می‌روند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در بخش دیگر با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و شکست جبهه باطل داعش، گفت: مقابله با داعش بسیار سخت بود امروز تببیین اینکه داعش چه بود و چگونه پرونده او در عراق و سوریه پیچیده شد بسیار مهم است.

وی افزود: پاکسازی داعش از این دو کشور کار بسیار سختی بود آنان جنایتکارانی بودند که از سوی استکبار و رژیم صهیونیستی حمایت می‌شدند تا مردم بی دفاع را به قتل برسانند. بسیاری از جنایاتی که آنان مرتکب شدند قابل گفتن نیست چرا که موجب رنجیده خاطر شدن مردم می‌شود بنابراین ما باید بدانیم که اگر امروز داعش به ایران می‌رسید کمترین رحمی به ملت ما نمی‌کرد.

حجت الاسلام گواهی نابودی اسلام و مسلمانان را هدف داعش بیان کرد و گفت: زمانی که مفتی عربستان در خطبه‌های نماز جمعه مکه مکرمه اعلام می‌کند مال و ناموس شیعه بر همه حلال است باید تصور شود که اگر داعش به ایران رخنه می‌کرد امروز مردم ما با چه وضعی روبرو بودند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه در هنگام ظهور همه ناخالصی‌ها فرو ریخته می‌شود، خاطر نشان کرد: هنگام ظهور امنیت فراگیر شده و ثروت زمین برای مردم آشکار می‌شود.

کد خبر 672179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha