تقدیم دو مدال المپیک ریاضی فیزیک به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

خبرگزاری شبستان:مهدی فروزان نژاد و علی رضا ظهری دو مدال آور المپیک ریاضی فیزیک مدال‌های کسب شده را به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تقدیم کردند.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری شبستان، مهدی فروزان نژاد و علی رضا ظهری دو مدال آور المپیک پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی با آیت‌الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال‌های کسب شده را به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم تقدیم کردند.

در ابتدای این دیدار هادی غنی پور عضو هیأت امنای کانون دانش پژوهان نخبه به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اقدامات مهم کانون دانش پژوهان نخبه، گفت: طی 20 سال فعالیت در حال حاضر این کانون در تهران 4 شعبه دارد.

وی افزود: بخشی از فعالیت‌های این کانون برگزاری اردوها برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی بوده است.

غنی پور نخبه پروری را مهمترین دغدغه کانون دانش پژوهان نخبه دانست و اظهار داشت: مدال آوران کانون دانش پژوهان نخبه طی این چند سال سه مرتبه با حضور به محضر رهبر معظم انقلاب مدال کسب شده در المپیاد را به پاس قدردانی از ایشان به معظم له تقدیم کرده‌اند.

عضو هیات امنای کانون دانش پژوهان نخبه ادامه داد: امروز مهدی فروزان نژاد و علی رضا ظهری از دانشجویان دانشگاه شریف با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دو مدال خود را به این آستان مقدس تقدیم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این کانون به صورت مردمی و آتش به اختیار اداره می‌شود، گفت: کسانی که امروز مدال‌های خودشان را تقدیم می‌کنند از فعالین دوره 16 هستند.

 

کد خبر 675291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha