انس با قرآن سرلوحه کارکنان نیروی دریایی ارتش است

خبرگزاری شبستان: امیر دریادار خانزادی گفت: انس با قرآن یکی از مهم ترین موضوع هایی است که سرلوحه کارکنان نیروی دریایی قرار گرفته است تا بتوانند حضور معناداری به عنوان مظهر اقتدار نظام و ملت در دریاها داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید درقم با اشاره به حضور مقتدرانه ایران در دریاها گفت: نیروی دریایی ارتش در 3 حوزه ژئوپولتیک دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس حضور دارد.

وی افزود: دراین راستا برای حضور در این مناطق حساس ژئوپلیتیکی ، 4 مجموعه نیروی دریایی شکل گرفته است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انس با قرآن یکی از مهم ترین موضوع هایی است که سرلوحه کارکنان نیروی دریایی قرار گرفته است تا بتوانند حضور معناداری به عنوان مظهر اقتدار نظام و ملت در دریاها داشته باشد.

ناخدا سوم حامد حسین پور مدیر دارالقرآن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن کریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت 2 روز با حضور 120 تَن از کارکنان منتخب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سراسر کشور در رشته های حفظ، قرائت، تفسیر و اذان برگزار شد.

در این دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

کد خبر 675491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha