ضرورت تشکیل اتاق فکر با حضور رسانه ها و کارشناسان استانی در زمینه بحران آب

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد با اشاره به ایجاد بحران کمبود آب گفت: به منظور پیشگیری از مشکلات در زمینه آب در استان یزد بایستی کارگروهی متشکل از رسانه ها و کارشناسان در این زمینه تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد روز گذشته (۲۱ آذر) در نشست کارگروه آب و انرژی پدافند غیر عامل استان یزد با اشاره به تهدیدات در خصوص آب در استان یزد گفت:  در راستای فرهنگ سازی در زمینه بحران آب باید اتاق فکر و کارگروه هایی تشکیل شود تا در مواقع بحرانی از بسیاری مشکلات پیشگیری شود.

 

وی افزود: به منظوری پیشبرد برنامه ها در بخش های مختلف و اثرگذاری بهتر باید دستگاه ها همکاری های لازم را داشته باشند و طرح های پدافندی را نیز به صورت برنامه ای مشخص جمع بندی کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد خاطرنشان کرد: به منظور بررسی ابعاد مختلف در زمینه مشکلات و بحران آب باید اتاق فکری متشکل از رسانه ها و متخصصان و کارشناسان و همچنین نخبگان فرهنگی و اجتماعی استان تشکیل شود تا در این زمینه اقدامات مناسب و همچنین فرهنگ سازی مناسب انجام شود.

 

طالبی ادامه داد: با توجه به کمبود آب یکی از اولویت ها در زمینه آب رسانی سیار به روستاها است که باید اعتبارات لازم نیز برای آن در نظر گرفته شود و تحقق پذیرد.

کد خبر 675759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha