همسویی در مقامات اجرایی کشور نیست

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنگونه که باید همسویی در مقامات اجرایی کشور نیست و تاکنون اقتصاد مقاومتی محقق نشده، گفت: اگر مسئولان کار خود را درست انجام دهند تبلیغات بیگانه با مشکلات بیکاری و رکود پیوند نمی خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (13 دی) در دیدار با فرمانده و پرسنل سپاه درمیان اظهار کرد: 40 سال است که در صحنه میدانی پیش از آنکه سخن باشد در عمل در مقابل استکبار جهانی و دفاع از شرف انسانی ایستاده اید.

 

وی با بیان اینکه برای شناخت بیشتر مردم از آنچه در صحنه بین المللی حاصل شده باید دیدگاه ها و زیرساخت های فکری این دو جبهه را بدانند، افزود: اگر موفق شویم دیدگاه انسان شناسی و مکتب انبیاء که مکتب الهی است و مکتب استکبار که نفسانی و شیطانی است را برای مردم آشکار کنیم مواضع مردم پیش از بیش محکم می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه های استکبار با عموم مردم و عوام فریبانه حرف می زنند تا متوجه حقیقت نشوند، گفت: اما خواص که به زیرساخت های اعتقادی آنان نگاه می‌کنند کاملاً معتقد هستند که این‌ها در کفر هم نفاق به خرج می دهند و حتی اسم ادیان الهی را یدک می کشند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه آنچه یهود و صهیونیست امروز می گوید و آنچه در جبهه استکبار به عنوان مسیحیت مطرح است هیچ ربطی به تعلیمات حضرت موسی علیه السلام و حضرت عیسی علیه السلام ندارد، ادامه داد: همچنین بسیاری از نامسلمان ها نیز اینگونه هستند.

 

وی بیان کرد: دیدگاه جبهه استکباری که به عنوان لیبرال سرمایه ای مطرح است اصلاً در مورد اینکه انسان چیست و از کجا آمده و وظیفه اش چیست صاحبنظر نیستند و وقتی خواص که مواضع فکری آنان را می بینند واقعاً آنان را خیلی حقیر می بینند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسائل انسان دوستی و حقوق بشر برای استکبار و تفکر لیبرال سرمایه‌ای هیچ معنایی ندارد، گفت: این تفکر از انسان به عنوان حیوان اقتصادی تعبیر می‌کند و این بلای جان جامعه بشری شده و برای آنان مال و ناموس و جان انسان ها معنی نمی دهد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه استکبار در هر جامعه ای که از کلمه آزادی فقط الف آن را بگوید سر او بلاهای فراوانی می‌آورند چون معتقد است همه این‌ها متعلق به خودشان است، افزود: به تعبیری برده داری فردی را حذف کردند و برده داری جمعی را در سطح جهان گسترش دادند.

 

وی با تاکید بر اینکه تفکر لیبرال سرمایه ای بدتر از سرطان است، اظهار کرد: با این تفکر میلیون ها انسان را می کشند و شهرها را ویران و تخریب می کنند به جهتی که تفکر آنان اینگونه است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اما در مکتب الهی برای انسان یک آدم یک عالم است و اگر به ناحق به کسی سیلی بزنید باید دیه پرداخت کندی و یا اگر حرف ناهمواری بزنید باید عذرخواهی کنید و حقوق انسانی در مکتب الهی معنا می دهد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه استکبار برای هیچ کسی و هیچ چیزی ارزش قائل نیستند، گفت: جبهه مقدس الهی 40 سال است که همچون سد پولادین در مقابل این خطر بزرگ جهان انسانیت و مغول های وحشی ایستاده است و به لطف خدا دشمن با همه ادعا و تسلیحات روز به روز شکست می خورد و این برای جبهه حق مایه افتخار است.

 

به گفته وی مبارزه با جبهه استکبار سختی دارد اما اگر صد چندان هم باشد ارزش دارد و اگر ماهیت جبهه استکبار به درستی برای مردم تبیین شود مردم مواضع خود را بسیار محکمتر از قبل اعلام می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز همه غرب از سردار قاسم سلیمانی وحشت می کنند، تاکید کرد: ارزش کسانی که در قبل از ظهور حضرت مهدی عج الله تعالی شریف در جبهه حق تلاش کنند بیشتر از ارزش افرادی است که بعد ظهور هستند.

 

آیت الله عبادی خطاب به نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کار اصلی آنان را خدمت به مردم دانست و گفت: اما آنگونه که باید همسویی در مقامات اجرایی کشور وجود ندارد چرا که هر سال مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند اما تاکنون این مهم محقق نشده و اگر همسویی در بین مسئولان بود این مسائل و مشکلات کشور حل می شد.

 

وی با اشاره به اینکه اما دارند به ما نیز درس سرمایه‌داری لیبرال را می دهند، ادامه داد: رکودها و بیکاری در جامعه وجود دارد و از این فضا عده ای سوء استفاده و تبلیغات بیگانه می کنند اما اگر مسئولان کار خود را درست انجام دهند و مشکلات را حل کنند تبلیغات بیگانه پیوند نمی خورد.

 

 

 

کد خبر 680250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha