تدارک بیش از ۴۰ هزار دقیقه برنامه به منظور بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به برنامه های این مرکز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۴۰ هزار دقیقه برنامه به منظور بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای یزد تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد روز گذشته (1 بهمن) در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان یزد گفت:انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهدا در طول تاریخ و مجاهدت بزرگان و عالمان در طول چندین سده است.

 

وی افزود: راهپیمایی « 22 بهمن» نماد وحدت ملی مردم ما است و هرکسی بر خلاف آن عمل کند به نوعی جفا و خیانت به ملت ایران است و در این شرایطی که پشت سر گذاشتیم به نوعی ما بیش از هر چیزی به وحدت، امید و نشاط  و امید به آینده نیاز داریم.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد خاطرنشان کرد: ما یک معیار به نام اسلام داریم که قانون و ولایت فقیه به عنوان اصل اساسی آن هستند.

 

پهلوانیان تصریح کرد: این انقلاب ما فاطمی و حیدری بود و بزرگداشت انقلاب نیز بزرگداشت حضرت زهرا ( سلام الله علیها) است که در این راستا نیز در دهه فجر بر اساس فجر فاطمی گام بر میداریم و جشن پیروزی انقلاب را برگزار خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: شهدای انقلاب نسبت به شهدای دفاع مقدس مظلوم هستند که ما میتوانیم در دهه فجر با خانواده های آنها دیدار کنیم.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد گفت:در صدا و سیمای مرکز یزد برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 40 هزار دقیقه برنامه تدارک دیده شده که پخش می شود.

 

پهلوانیان بیان کرد: ما در صدا و سیما دبیرخانه دائمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل داده ایم و با تشکیل اتاق فکر سعی داریم تا برنامه های متعددی را در این زمینه داشته باشیم.

کد خبر 684040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha