برگزاری بیش از ۱۱۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به متناسب بودن برنامه های دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: بیش از ۱۱۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهر یزد برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عباس ملازینلی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد روز گذشته (۱۰بهمن) در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه یزد گفت: ما در سازمان به مناسبت ایام الله دهه فجر بیش از 110 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی داریم که متناسب با سنین مختلف در استان برگزار می شود.

 

وی افزود: توجه به نسل جوان و نوجوان به عنوان مخاطبین اصلی ما به نوعی اولویت ما است که از فضای مجازی به عنان فرصتی در این زمینه استفاده می کنیم.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: برگزاری سرودهای انقلابی در سطح شهر یزد به عنوان یکی از برنامه های ما است که متناسب با ایام فاطمیه (س) در سطح شهر برگزار می شود.

 

ملازینلی خاطرنشان کرد: فضاسازی به عنوان یکی از فعالیت های مهم ما است که متناسب با ایام الله دهه فجر و همچنین ایام فاطمیه (س) برنامه هایی خواهیم داشت و سعی داریم تا فضاسازی مناسبی انجام شود.

کد خبر 686293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha