ماموریت ما در کانون های مساجد، جذب قشر خاکستری در جامعه و به خصوص مساجد است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اهم فعالیت های کانون های مساجد گفت: ماموریت ما جذب قشر خاکستری در جامعه و به خصوص مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد امروز (30 بهمن) با محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این نشست گفت: حوزه کاری فعالیت های کانون های مساجد در سطح کشور با توجه به تصویب اساسنامه، مبتنی بر حوزه های کودکان، نوجوانان و بانوان (خانواده)است.

 

وی افزود: ما امروزه به نوعی از بخش هنردر فهم آموزه های دینی غفلت کرده ایم و در زمینه مخاطب شناسی نیز به تناسب تقاضای مخاطب عرضه نکرده ایم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: ماموریت ما جذب قشر خاکستری در جامعه و به خصوص مساجد است که بایستی با شناخت دقیق و به تعبیر قرآن ( بلسان قومه) در جهت جذب جوانان و احیای کارکردهای مساجد گام برداریم.

 

وی گفت: هنر به عنوان ابزاری مهم و اثرگذار در جهت فهم دین است که خداوند متعال نیز بارها از آن در قرآن برای فهم کلام خود استفاده کرده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد بیان کرد: یکی از مشکلات امروز ما تداخل کاری و موازی کاری است که ما معتقدیم بایستی هر کدام از نهادها بر اساس ماموریت و وظیفه خود فعالیت کنند و فرایندی صحیح از ورودی و خروجی مطلوب داشته باشند.

 

حجت الاسلام گرج گفت: ما در استان یزد 810 کانون فرهنگی هنری داریم که سعی شده تا در دوره جدید به صورت تخصصی و تربیت متخصص در جهت فعالیت های فرهنگی و هنری گام برداریم.

کد خبر 690686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha