لازمه موفقیت در فعالیت های فرهنگی، هنری  ورود تخصصی به این موضوعات است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد گفت: لازمه موفقیت در فعالیت های فرهنگی، هنری ورود تخصصی به این موضوعات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد  امروز (۷ اسفند) با مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: ما  با اعتقاد به سلامت جسمانی و تاثیر آن برسلامت روان  جهت فرهنگ سازی هرچه بهتر فعالیت های ورزشی در محلات مساجد و کانون های فرهنگی هنری را ظرفیت مناسبی در این راستا می دانیم.

 

وی افزود: لازمه موفقیت در فعالیت های فرهنگی، هنری  ورود تخصصی به این موضوعات است که بایستی در این زمینه نگاه ویژه ای داشته باشیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد بیان کرد: فهم فرهنگ و ذوق فرهنگی دو عامل در جهت موفقیت در جامعه است و در صورتی که به این دو عامل توجه ویژه ای داشته باشیم حتما گام های اساسی در زمینه فرهنگ خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام گرج گفت: ما باید استعدادیابی را در موضوعات فرهنگی هنری ورزشی از محلات شروع کنیم که کانون های فرهنگی هنری ظرفیت مناسبی برای این اقدام فرهنگی است.

کد خبر 691967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha