کار کانون های مساجد، درمان دردهای جامعه با خدا درمانی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در جامعه گفت: مهمترین وظیفه کانون های مساجد، درمان دردهای جامعه با خدا درمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد روز گذشته (۱۶ اسفند) در نشست با مدیران مسئول کانون های مساجد یزد به مناسبت « سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد » در محل دفتر امام جمعه یزد گفت: بایستی بر اساس اساسنامه به ماموریت خود بپردازید و تفکیک کودک، نوجوان و بانوان داشته باشید تا بتوانید موفق عمل کنید.

 

وی افزود: ما در مسائل مختلف به دانش اموزان ودانشجویان و ادارات می پردازیم اما به گروهی که در هیچ کدام از آنها عضو نیستند کمتر می پردازیم که باید  به این گروه « رها» توجه ویژه ای شود.

 

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: ما در مسائل مختلف به گروه های مختلف توجه می کنیم اما به گروه رها کمتر توجه می شود و جذب این گروه مکان ندارد اما ما میتوانیم با جذب آنها در مساجد به نوعی برایشان برنامه ریزی کنیم.

آیت الله ناصری تصریح کرد: مساجد را باید به صورت شبانه روزی فعال کرد و به عنوان اداره کلی برای پیش نماز و کانون ها باشد و فعالیت های خود را پیگیری کنند و این اقشار را جذب کنیم.

 

وی گفت: ما در جامعه نیاز داریم که به معنویت بسیار بیشتر توجه داشته باشیم و به نوعی خدا درمانی را داشته باشیم زیرا درمان تمامی دردها را داریم.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: کار کانون مساجد درمان دردهای جامعه با خدا درمانی است.

وی ادامه داد:این مساله خدا درمانی و معنویت درمانی را باید در مساجد برنامه ریزی کنیم و به نوعی جذب جوانان را داشته باشیم.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: جاذبیت ایجاد شود تا جوانان زمانی که در مساجد وارد می شوند به خوبی از فضای مسجد استفاده کنند.

 

وی گفت: برنامه ریزی برای جذب جوانان و فرهنگ حضور در مسجد را باید ایجاد کنیم تا رونق مساجد را داشته باشیم وو در کنار آن نیز آگاهی و فکر آنها را رشد دهیم.

 

کد خبر 694418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha