هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی به عنوان هویتی اساسی برای ما است

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به اهمیت توجه به هویت گفت: هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی به عنوان هویتی اساسی برای ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان یزد، علی زینی وند، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد امروز (22 اسفند) در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: مقوله فرهنگ شاید یکی از جذاب ترین و حساسترین و در برخی از جوامع پیچیده ترین مقوله است است که جوامع با آن روبرو می شوند.

 

وی افزود: هویت به عنوان یکی از مقوله های فرهنگ است که در کشور ما با بلندای تاریخ خود در دنیا و تلاقی تمدن ایران و اسلام وجود دارد.

 

زینی وند خاطرنشان کرد: اگر ما به این مولفه ها توجه کنیم عامل غرور و رفتار اجتماعی و ویژگی های ایرانیان از ابتدا تاکنون است که اگر این ها را نادیده بگیریم مولفه هایی در ذهن جوانان ما تزریق می شود که در کنار ما با شخصیتی متفاوت روبرو می شود .

 

وی ادامه داد: فضای مجازی حجم عظیمی اطلاعات جذاب و شاید غیر واقعی هویت نسل جوان ما را متزلزل می کند.

 

معاون امور اقتصادی استاندار یزد بیان کرد: امروز اگر ایران معاند یا مخالفی دارد دیگر نیاز به حضور چهره به چهره ندارد بلکه با حضور در فضای مجازی با بررسی هویت ما و شناسایی خلا ها به نوعی روی آنها کار می کنند که این ها تهدیدهای ما است.

 

زینی وند گفت: هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی به عنوان هویتی اساسی برای ما است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کرده اند.

 

وی افزود: یکی از وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی با گستره دولتی و غیر دولتی خود باید جذب توانمندی ها و زیبایی ها است که باید ساماندهی کند و هویت ما را ارائه کند.

 

 معاون امور اقتصادی استاندار یزد بیان کرد: فرهنگ و زیبایی های فرهنگ خوراک روح ما هستند که باید متناسب با جذبه های فکری و روحی و روانی در این راستا گام برداشت.

 

زینی وند بیان کرد: استان یزد به دلیل داشتن آدم ها و سفیران بزرگ می تواند در عرصه فرهنگ و سیاسی کشور تاثیر بگذارد که میتواند بر فرهنگ و گفتمان کشور تاثیر بگذارد.

کد خبر 695687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha