بهره‌برداری از بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خصوصی کشور در شبستر

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: عصر امروز با حضور رئیس جمهور؛ از طریق ویدئو کنفرانس هشت طرح بزرگ صنعتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، حسین نجاتی با بیان این که با حضور رئیس جمهور و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، هشت طرح قابل افتتاح در استان با میزان اشتغال 32 هزار و 110 نفر با سرمایه‌گذاری (ثابت و در گردش) 4 هزار و 890 میلیارد ریال به بهره برداری رسید، این امر را نوید‌بخش رونق اقصادی استان دانست.

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تمام این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی اجرا و امروز افتتاح شد.

نجاتی در ادامه با اشاره به عنوان طرح‌های قابل افتتاح اظهار داشت: آهنگری تراکتورسازی ایران تولیدکننده قالب‌های دایکاست و ریژه، فولاد ظفر تولیدکننده انواع مقاطع فولادی، معدن زرکاوان ارسباران تولیدکننده کنسانتره طلا، شرکت آسیا پک تولیدکننده فیلم پلاستیکی چند لایه، شرکت پارلا منسوجات تولیدکننده انواع پرده توری همچنین سه طرح از شرکت شیرین عسل شامل تولید انواع بستنی، خوراک دام و طیور و مایع پاستوریزه تخم مرغ امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به شروع عملیات اجرایی هشت طرح بزرگ دیگر با حضور رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد هشت طرح آماده عملیات اجرایی در استان با پیش‌بینی اشتغال 3 هزار و 850 نفر و سرمایه‌گذاری ارزی 289 میلیون یورو با جمع سرمایه‌گذاری ثابت 17 هزار و 380 میلیارد ریال نیز از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: همه این طرح‌ها مربوط به شرکت شیرین عسل شامل روغن‌کشی روغن‌های خاص، تولید انواع ظروف پلاستیکی، تولید کیک توپی، تولید کروسان و نان صنعتی یخ‌زده ، پنیر، کیک بستنی، انواع آب‌میوه تتراپک و عرقیات است. 

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان آذربایجان‌شرقی،از بهره‌برداری بزرگ‌ترین شهرک خصوصی صنعتی در زمینی به مساحت ۱۲۴هکتار و با سرمایه‌گذاری ۱۰۶۲ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان شبستر خبر داد.

کد خبر 701590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha