تبریک انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام

خبرگزاری شبستان: رییس جمهور بررسی روند اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌های تصویب شده در سفر قبلی هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی را از مهم‌ترین اهداف این سفر برشمرد و انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام را تبریک گفت.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس‌ جمهور در بدو ورود به فرودگاه تبریز و در جمع خبرنگاران بررسی روند اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌های تصویب شده در سفر قبلی هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی و تصمیم‌گیری برای آغاز عملیات پروژه‌های جدید در سطح استان را از مهم‌ترین اهداف سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی دانست.

 روحانی گفت: در این سفر 23 طرح و پروژه‌ای که در سفر قبلی استانی به تصویب رسیده و اعتبارات آن در نظر گرفته شده است، مورد بررسی قرار گرفته و چنانچه احیاناً در تکمیل برخی از پروژه‌ها نواقصی وجود داشته باشد، برطرف خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: در جریان این سفر همچنین طرح‌ها و پروژه‌های جدیدی که قرار است در دو سال آینده در سطح استان آذربایجان شرقی اجرایی شود در شورای اداری مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: فردا اجلاس مهمی به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال جاری برگزار خواهد شد که این رویداد مهم که در آن شهر مهم و تاریخی تبریز از طرف دنیای اسلام به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب شده است را به مردم تبریز تبریک می‌گویم.

کد خبر 701459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha