اختصاص ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغال جوانان در روستاها

خبرگزاری شبستان: سلطانی‌فر با اشاره به اختصاص ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغال جوانان در روستاها در بخش های مختلف گفت: درصدی از این تسهیلات به صورت شناور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز در جریان سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان آذربایجان‌شرقی در شهرستان چاراویماق حاضر شد و در جلسه شورای اداری اظهار داشت: اشتغال و تولید مهمترین اولویت‌های دولت به شمار می رود.

وی با اشاره به این‌که عمده ترین مشکل امروز کشور، اشتغال جوانان است، خاطرنشان کرد: اهتمام دولت تحقق ایجاد یک میلیون و 33 هزار شغل است که در این راستا 120 هزار میلیارد ریال برای اشتغال جوانان در روستاها و در بخش های مختلف اختصاص یافته است.

سلطانی‌فر با بیان این‌که درصدی از این تسهیلات به صورت شناور است، تصریح کرد: هر بخش و شهرستانی که تلاش بیشتری کند از این تسهیلات به صورت بهتر و بیشتر برخوردار خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که دولت تسهیلات 500 هزار میلیارد ریالی در بخش های صنعت، خدمات و گردشگری در نظر گرفته است، گفت: رویکرد اصلی نظام افزایش سطح رفاه مردم، ایجاد اشتغال، گسترش ارتباطات، گسترش خدمات بهداشت و درمان، توسعه بخش ورزشی، فرهنگی و هنری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که حکومت اسلامی فلسفه ای جز خدمت به مردم وجود ندارد، گفت: هر روز باید تلاش کنیم تا گره بیشتری از مشکلات مردم باز کنیم. 

سلطانی فر تحقق وعده‌های داده شده در سفرهای استانی مورد تأکید شخص ریاست جمهوری است، تصریح کرد: باید با گفتن واقعیت ها با مردم صادق باشیم و اگر اجرای طرحی زمان طولانی را طلب می کند با صداقت در تعامل با مردم بازگو کنیم.

کد خبر 701580

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha