سند توسعه فعالیت های قرآنی یزد نیازمند بازنگری جدید است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تیریک حلول ماه مبارک رمضان،تاکید کرد که سند توسعه فعالیت های قرآنی یزد نیازمند بازنگری جدید در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مجید جوادیان زاده طی نشستی با اعضای هیات مدیره اتحادیه قرآنی یزد با بیان این مطلب، بیان کرد: سند توسعه فعالیت های قرانی می تواند راهبرد، سیاست و چشم اندازی که در این حوزه بدنبال آن هستیم با موفقیت طی کنیم.

وی ایجاد یک گفتمان منسجم و یکسان را از دیگر مزیت های سند توسعه فعالیت های قرآنی عنوان کرد و گفت:حوزه قرآن و عترت از حوزه های مورد توجه جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه با تاکید براینکه نشست منظم شورای توسعه فعالیت های قرآنی در دستور کارجدی این اداره کل است،اظهار داشت:درنشست های شورای توسعه فعالیت های قرآنی سعی خواهد شد سیاست حمایتی و برنامه های منسجمی ازاحادیه قرآنی و موسسات قرآنی دنبال شود.

جوادیان زاده در عین حال با تاکید بر حمایت ازموسسات قرآنی استان یزد،افزود:امسال برنامه های متنوعی در حوزه قرآن و عترت دراستان یزد برگزار می شود که این برنامه ها با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد توسط موسسات قرآنی اجراخواهد شد.

در ادامه این نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه قرآنی یزد به بیان برخی نظرات وپشنهادات خود پرداختند.

 

 

کد خبر 705998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha