اعلام  ويژه برنامه هاي شبکه سهند در مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد

خبرگزاری شبستان: صدا و سيمای مرکز آذربايجان شرقي همزمان با سالگرد ارتحال جانسوز امام خميني (رض) و سالگرد قيام خونين پانزدهم خردادماه برنامه هاي ويژه اي براي مخاطبان خود در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، شبکه استاني صدا ويژه برنامههای متنوعی را برای روزهاي چهاردهم و پانزدهم خردادماه تدارک دیده است که آیتم هاي مختلف از جمله گزارش، تلفن هاي مردمي، پيامک هاي مخاطبين، سرودهاي باکلام و بي کلام مرتبط، بحث هاي کارشناسي، گزيده هايي از کلام حضرت امام و مقام معظم رهبري و ارتباط با شهرستان ها در آنها گنجانده شده است.  

همچنین در ویژه برنامه روز چهاردهم خرداد که به مدت سه ساعت از ساعت 9 تا 12:00 به روی آنتن میرود پیری تهیه کننده، مرسلی صدابردار، قریشی گوینده و رضوان گزارشگر می باشند. در همین روز ویژه برنامه دیگری هم با محوریت انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر، بلافاصله پس از رحلت حضرت امام (ره) و تاثیر آن بر ثبات کشور در آن لحظات حساس به تهیه کنندگی محمدی به مدت 60 دقیقه از ساعت 12:00 تقدیم مخاطبان صدای استانی می شود. 

تهیه کنندگی ویژه برنامه قیام پانزدهم خرداد در رادیو را حسینی کیا برعهده دارد که به مدت 180 دقیقه از ساعت 9:00 صبح تا 12:00 به صورت زنده تقدیم شنوندگان می شود. در این برنامه منیرفر گوینده و قنادی گزارشگر هستند. دومین ویژه برنامه رادیو تبریز در این روز با عنوان " 15خرداد در آذربایجان " به تهیه کنندگی محمدحسین علیزاده و گویندگی قریشی است که به مدت 60 دقیقه  با آیتم های مختلف به بررسی تاثیر و جایگاه قیام پانزده خرداد در آذربایجان می پردازد.

سيماي استاني سهند هم در کنار برنامههای روتین خود ويژه برنامه ای دوقسمتی را براي نکوداشت ایام رحلت جانگداز حضرت امام خميني در سال 68 و قيام باشکوه مردم ايران در سال 42 تهيه و آماده پخش کرده است.

" سونمز ایشیق "  در روزهاي چهاردهم و پانزدهم خردادماه به روي آنتن مي رود. در این ویژه برنامه موضوعاتی مانند: شناخت ماهیت انقلاب اسلامی ایران و تفاوت های آن با سایر انقلاب های جهانی، مؤلفه های رهبری حضرت امام خمینی ره، انقلابیگری و شناخت شاخصه ها،تفاوت انقلابیگری با انقلابی نمایی و هم چنین عدالت طلبی و جایگاه آن در شعارهای مبارزاتی مردم، سطوح عدالت طلبی، رابطه عدالت طلبی با مصلحت اندیشی در منظومه فکری حضرت امام خمینی (ره) ،با حضور کارشناسانی از حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد. در سونمز ایشیق بابک پاشازاده تهیه کننده و رسول ابراهیمی کارشناس مجری می باشد.

صداي برون مرزي مرکز آذربايجان شرقي هم برنامه هاي مختلفی برای بزرگداشت ايام رحلت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و قيام حسيني مردم ايران تدارک ديده است. در این برنامه ها ابعاد مختلف شخصیت اجتماعی ، معنوی و عرفانی حضرت امام و فلسفه قیامشان در سال چهل و دو، و همچنین اشعار عرفانی ایشان بررسی می شود.

برنامه های " چراغ " به تهیه کنندگی اکرم رضایی و گویندگی جعفر رضایی، " روح الله " به تهیه کنندگی مهدی نعلبندی و گویندگی ابوالفضل علایی، " مشکات " به تهیه کنندگی محمدرضا رحیمی و گویندگی علایی. ققنوس، به تهیه کنندگی پریسا امیری و گویندگی سئودا حسن زادگان " پنجره " به تهیه کنندگی و گویندگی سجاد دشتی، " 40ایل لیک انقلاب " به تهیه کنندگی پریسا امیری و گویندگی جعفر رضایی و "سلام شنونده " به تهیه کنندگی محمدرضا رحیمی و حسن صادقی و گویندگی سجاد دشتی تقديم شنوندگان آذري زبان خارج از کشور خواهد شد.

همچنین در برنامه های افطارلیق و اوباشدانلق و در بخش هاي خبري و تفسيرهاي خبري نيز به اين مناسبت ها پرداخته می شود. 

 

کد خبر 709426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha