مقاومت، تنها راه پیروزی در برابر استکبار جهانی

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه بر پیکره اسلام گفت: مقاومت تنها راه پیروزی در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود زمانی قمی استاندار یزد امروز(18 خرداد) در جمع مردم یزد در راهپیمایی روز قدس گفت: افراطیون یهودی و اسرائیل به عنوان دو نماد استکبار به هر برنامه و نقشه ای متوسل می شوند که بتوانند به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

 

وی افزود: امرو استکبار جهانی به انقلاب و اسلامی و سرزمین ایران اسلامی چشم دوخته است و با هر بهانه و برنامه ای سعی دارد تا آن را تسخیر کند.

 

استاندار یزد با اشاره به روز قدس و حمایت از مظلومان بیان کرد: امروز اسرائیل سعی دارد تا با تسلط بر قدس به نوعی اسلام را تضعیف کند و برای این هدف خود نیز جنایت های بسیار زیادی از جمله کشتار زنان و کودکان بی گناه کرده است.

 

زمانی قمی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار و مقاومت در مقابل این توطئه ها ایستاده است و اجازه نمی دهد که استکبار به هر بهانه ای بر پیکره اسلام ضربه وارد کند.

 

وی گفت: ما تردیدی نداریم که قدس رها خواهد شد و شک نداریم که فلسطین آزاد می‌شود و به خود تردید راه نمی ‌دهیم که اسرائیل، آمریکا و همه آنهایی که در این جبهه علیه مظلومان می‌جنگند به خاک می ‌نشینند.

کد خبر 709817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha