ما باید کتابخوانی را در خانواده ها نهادینه کنیم

خبرگزاری شبستان: مدیرکل نهاد کتابخانه های استان یزد با اشاره به برگزاری طرح « یک داستان تازه، یک استکان چای» گفت: ما باید کتابخوانی را در خانواده ها نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رقیه دوست فاطمیها، مدیرکل نهاد کتابخانه های استان یزد امروز (22 خرداد) در نشست « پایتخت کتاب» در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: خوشبختانه ما شاهد فعالیت بهتر این طرح در استان یزد نسبت به سال های گذشته هستیم که امسال نیز بایستی با بررسی ایده های شهرهای مختلف به نوعی اثرگذاری را افزایش دهیم.

وی افزود: ما از این طریق می توانیم ملاک ارزیابی ها را بررسی کرده و با توجه به حضور اثرگذار شهرهای دیگر به نوعی برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

مدیرکل نهاد کتابخانه های استان یزد بیان کرد: ما باید تلاش کنیم که برای این طرح هم افزایی داشته باشیم و همه دستگاه ها و بخش های خصوصی و عمومی و دولتی به نوعی جمع گرایی داشته باشند.

دوست فاطمیها ادامه داد: ما باید به رسانه ها و همچنین صدا و سیما توجه ویژه ای داشته باشیم زیرا از این طریق می توانیم مردم را ترغیب کرده و طرح پایتخت کتاب را تقویت کنیم.

وی گفت: طرح هایی از جمله طرح « یک داستان تازه، یک استکان چای» به عنوان نقاطی است که می تواند در خانواده ها جای پیدا کند و روز به روز گسترش پیدا کند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های استان یزد بیان کرد: ما باید به دنبال پشتوانه های قوی مالی باشیم تا بتوانیم طرح های خود را اجرایی کنیم.

کد خبر 710658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha