قانون فصل‌‌الخطاب عملکرد در حوزه موسیقی است

خبرگزاری شبستان: شهرتی فر گفت: اجرای موسیقی در رستوران‌ها با توجه به صدور مجوزهای لازم براساس آیین‌نامه اماکن عمومی و اصلاحیه‌های بعدی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، رحیم شهرتی‌فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در نشست هماهنگی اجرای آیین‌نامه‌ها و شیوه‌های مصوب در خصوص اجرای فعالیت‌های هنری و صحنه‌ای در هتل‌ها و رستوران‌های سنتی اظهار داشت: برای همه دستگاه‌ها فصل‌الخطاب ضابطه‌ها و قوانین هستند.

وی با بیان این‌که تکلیف همه توجه به آیین‌نامه‌ها و قوانین است،‌ افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مکلف است براساس آیین‌نامه ابلاغی در چارچوب آیین‌نامه اماکن عمومی مجوزهای لازم را برای همه اماکن حائز شرایط صادر کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: این موضوع با توجه به صدور مجوزهای لازم براساس آیین‌نامه اماکن عمومی و اصلاحیه‌های بعدی و مسوولیت‌های مترتب بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و با همکاری همه دستگاه‌ها مخصوصاً نیروی انتظامی در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تخلف، براساس همان آیین‌نامه که مصادیق آن در ماده 21 قانون اماکن عمومی و قانون مقررات عمومی اقدام خواهد شد.

شهرتی‌فر در خصوص موضوع پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینما بیان کرد: در رابطه با این موضوع، براساس مصوبه شورای عالی اکران، اقدامات لازم باید اجرا شود.

کد خبر 711066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha