اهالی رسانه از خدمات ورزشی خانه مطبوعات بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری شبستان: اهالی رسانه آذربایجان‌شرقی طی سال جاری از خدمات ورزش و سلامت خانه مطبوعات این استان بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار با هیأت رئیسه خانه مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: کوتاه شدن مدت زمان اخذ مجوز نشریات تخصصی راهکار مناسبی برای فعالیت افراد توانممند و صاحب قلم در حوزه ورزش است.

وی با تأکید بر این‌که به دنبال تعاملات حداکثری در حوزه ورزش و رسانه با خانه مطبوعات استان هستیم، افزود: انتظاری که از خانه مطبوعات استان داریم، انعکاس حداکثری و تحلیلی رویدادها و اخبار ورزشی و ورزشکاران و همچنین برگزاری همایش ها و کارگاه‌های آموزشی برای سازمانهای مردم نهاد استان است.

همچنین مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی در سخنانی با ارایه گزارشی از فعالیت یک ساله دور جدید این تشکل رسانه‌ای اظهار داشت: تعامل دو سویه با نهادهای دولتی و غیردولتی یکی از مهم‌ترین اهداف و تکالیف اساسنامه‌ای خانه مطبوعات محسوب می شود.

وی با بیان این‌که امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی خانه مطبوعات پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: پیش‌نویس تقویم‌ کاری خانه مطبوعات برای سال جدید تدوین شده و در این راستا ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه ورزش و سلامت برای اعضا پیش‌بینی شده است.

شفیعی برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت روز خبرنگار، برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان، جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های تخصصی خبری، ویژه برنامه‌های مناسبتی و پیگیری مطالبات اهالی رسانه از مسؤولان ارشد استانی و کشوری را از جمله برنامه‌های سال جاری برشمرد.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی در ادامه نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه ورزش اعلام آمادگی کرد و گفت: برگزاری دوره های ویژه برای خبرنگاران حوزه ورزش، روابط عمومی ادارات شهرستانی و هیأت‌های ورزشی استان می‌تواند تعاملی اثرگذار میان این تشکل رسانه‌ای و اداره مل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی محسوب شود.

همچنین اسد فلاح، رییس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان بر لزوم ارتباط تنگاتنگ اداره کل ورزش و جوانان استان با مطبوعات تأکید کرد و گفت: کمیته ورزش خانه مطبوعات استان، مجرای خوبی برای انتشار و انتقال اخبار و اطلاعات حوزه ورزش استان برای مخاطبان است.

گفتنی است، در این جلسه که با حضور ایرلوزادیان بازرس خانه مطبوعات نیز همراه بود، مقرر شد تفاهم نامه ای میان خانه مطبوعات و اداره کل ورزش و جوانان در راستای هم افزایی مطلوب و موثر تنظیم و منعقد شود.

کد خبر 711665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha