وزارت ورزش از جوانان ورزشکار آذربایجان حمایت کند

آل هاشم گفت: برنامه ریزی در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و تشویق جوانان در این جهت باید جزء اولویت های وزارت ورزش و جوانان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار معاون وریز ورزش و جوانان توجه به امور جوانان و برنامه ریزی برای مقوله اوقات فراغت آنها ضروری دانست.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه توجه به مقوله پرکردن اوقات فراغت جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: برنامه ریزی در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و تشویق جوانان در این جهت باید جزء اولویت وزارت ورزش و جوانان باشد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه بیشترین بیانات رهبر فرزانه انقلاب انقلاب و امام راحل در خصوص مردم و توجه به جوانان هست خاطرنشان کرد: اهمیت موضوع جوانان ضرورت همراهی مسئولان با جوانان و کسب موفقیت های روزافزون آن ها بیشتر کرده است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر حمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش استان گفت: جوانان آذربایجان شرقی در اکثر رشته های ورزشی سرآمد ورزشکاران کشور هستند و در این میان تیم تراکتورسازی تبریز که پرشورترین هواداران را دارد در مقطع کنونی به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز دارد.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان سخنان خود از همت و جدیت اداره کل ورزش و جوانان استان در اتمام پروژه بازسازی سالن های پورشریفی و اقدمی تقدیر و تشکر کرد و این همت و تلاش شبانه روزی را ستودنی خواند.

همچنین در این دیدار محمد مهدی تندگویان، معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت، توجه به هویت و استفاده از نیروهای جوان در سطوح مدیریتی را مهم اعلام کرد و افزود: ما باید جوانان را باور داشته و به آنها اعتماد کنیم، هرجا که اعتمادی صورت گرفته بهترین نتیجه ها را داشته است.

تندگویان توجه به جوانان در همه زمینه ها را برابر فرمایشات مقام معظم رهبری باعث پیشرفت کشور بیان کرد و حضور جوانان در سمن ها و تشکل های مردمی را در بهبود اوضاع اقتصادی کشور موثر اعلام کرد و گفت: جوانان ما بی ادعا و در عین حال خوش فکر هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با ارائه عملکرد اداره ورزش و جوانان استان در بخش جوانان بر تامل و تمرکز روی امورات جوانان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه حوزه جوانان در استان پابه پای حوزه ورزش در حال فعالیت است و با برگزاری چندین برنامه و جشنواره بزرگ کشوری جایگاه خوبی را در بین معاونت های جوانان کشور بدست آورده است.

کد خبر 712858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha