مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور تیم های ایران، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، چین تایپه، تایلند، استرالیا، سریلانکا، هنگ‌کنگ، عمان، هند، قزاقستان، نیوزلند، ازبکستان، پاکستان، قطر، مالزی و ترکمنستان در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تبریز خبر داد و اظهار داشت: خواستار حضور حداکثری مردم برای دیدن مسابقات هستیم.

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان والیبال آسیا ازهشتم تا پانزدهم تیرماه سال‌جاری در سالن شهید پورشریفی و سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیا این‌که این مسابقات به مناسبت رویداد تبریز 2018 برگزار می شود، گفت: ایران، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، چین تایپه، تایلند، استرالیا، سریلانکا، هنگ‌کنگ، عمان، هند، قزاقستان، نیوزلند، ازبکستان، پاکستان، قطر، مالزی و ترکمنستان تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات هستند‌.

بهتاج گفت: این مسابقات بهانه ای شد تا 2 سالن خود را استانداردسازی کنیم و بهترین کف را در سالن شهید پورشریفی نصب کرده و نور سالن هم به 1800 لوکس افزایش داده شد و جایگاه ویژه هر 2 سالن اقدمی و پورشریفی را ترمیم و توسعه دادیم.

وی ادامه داد: تا به امروز تیم‌های عمان، قطر، پاکستان و تیم ملی ایران وارد تبریز شدند و قرار است امشب تیم نیوزلند و فردا صبح هم تیم کره‌جنوبی وارد تبریز شوند.

 

کد خبر 712641

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha