مهد قرآن تبریز الگویی از مؤسسه قرآنی موفق در کشور است

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور در مهد قرآن استان از نزدیک در جریان فعالیت‌های این موسسه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سیدمحمدرضا موالی‌زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور امروز در این دیدار با اشاره به این‌که ما همه چیز را از قرآن داریم و به برکت قرآن توانسته ایم در زندگی فردی و اجتماعی روند رو به رشدی را داشته باشیم، اظهار داشت: موفقیت در زندگی بستگی به اتکای انسان به خداوند و تبعیت از دستورات الهی دارد.

وی ادامه داد: بی شک هر کسی که از قرآن فاصله بگیرد، دچار سردرگمی و یأس خواهد شد چرا که راه درست زندگی کردن را فقط خداوند می داند و این راه که در قرآن به صراط مستقیم نام برده شده، راه روشنی است که بواسطه قرآن کریم بر قلب پیامبراعظم(ص) وحی شده است.

موالی‌زاده،‌ تصریح کرد: هر چه قدر در مسیر قرآن قرار بگیریم مطمئنا به سعادت دنیا و آخرت نزدیک خواهیم شد. البته باید این مهم را دانست که خدمت در عرصه‌ قرآن را بسیار مهم و ارزشمند است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: آشنا کردن دل‌ها با روح قرآن بالاترین خدمت به جامعه‌ی بشری است و اینکه مهد قرآن آذربایجان‌شرقی توانسته با اهتمام ویژه،‌ اساس تربیت خود را بر تربیت قرآنی نونهالان متمرکز بکند جای تقدیر دارد.

وی جامع‌الاطراف بودن و توجه همزمان به تدبر،‌مفاهیم  و حفظ قرآن را از ویژگیهای شایسته‌ِ تقدیر مهد قرآن استان عنوان کرد و گفت: مهد قرآن تبریز الگویی از مؤسسه قرآنی موفق در کشور است.

همچنین در این دیدار وظیقه شعاع، مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت استان آذربایجان شرقی گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه کرد.

کد خبر 712311

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha