برکات چهل ساله انقلاب تبیین شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: برکات چهار دهه انقلاب اسلامی و دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را باید در محافل مختلف تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر به ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب تبدیل شده است، اظهار داشت: برکات چهار دهه انقلاب اسلامی و دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را باید در محافل مختلف تبیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برهه‌ی حساس کنونی، تبیین مستدل کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نهضت اسلامی، مستلزم برنامه ریزی جامع و فراگیر با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، افزود: باید در طول سال، مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شده و چهار دهه عزت، استقلال و پیشرفت گرامی داشته شود.

همچنین موالی‌زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور طی سخنانی با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی باید هم به وظیفه و هم به نتیجه توجه داشته باشد، یادآور شد: امروز کشور نیازمند وفاق، همدلی و انسجام است که این مهم در سایه تعالیم دینی و فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) محقق خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ­­ عمومی کشور گفت: فرهنگ عمومی پاسخ‌ها و کنش‌های آحاد جامعه نسبت به یک موضوع و رویداد است و اگر ما بتوانیم در مولفه‌های مختلف بحث فرهنگ عمومی را نگاه و تقویت کنیم به هدف اصلی در این حوزه دست پیدا کرده‌ایم.

کد خبر 712520

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha