دوره های تربیت مربی قرآن کریم در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های تربیت مربی در دو بخش «حفظ و قرائت» و «روخوانی، روانخوانی و تجوید» قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری دوره های تربیت مربی در دو  بخش «حفظ و قرائت» و «روخوانی، روانخوانی و تجوید» قرآن کریم خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن حداقل مدرک دیپلم، حفظ ۵ جزء از قرآن کریم و قبولی در آزمون کتبی از کتاب در سنامه از شرایط ثبت نام و قبولی این دوره می باشد.

وی در ادامه به شرایط ثبت نام دوره روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم پرداخت و گفت: داشتن حداقل مدرک دیپلم، ارسال فایل صوتی تلاوت سوره طلاق و قبولی در آزمون کتبی از کتاب آموزش قرائت از شرایط ثبت نام و قبولی این دوره می باشد و اگر این شرایط محقق شود، می توانند در دوره هایی که در ۲۰ مرداد ماه شروع می شود، شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ادامه داد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر صادر می شود و اگر ظرفیت باشد، در کلاس های اداره کل اوقاف و یا در مجموعه های دیگر به تدریس می پردازند، ضمن این‌که دوره ها فشرده و طی یک هفته به اتمام می رسند و اساتید این دوره ها از قم اعزام می شوند.

حجت الاسلام مصائبی با اشاره به این‌که ثبت نام این دوره ها به صورت حضوری، در ادارات اوقاف و امور خیریه تبریز و شهرستان ها صورت می گیرد، گفت: کسانی که این دوره ها را پیش از این سپری کرده اند، اما هیچ گواهی دریافت نکرده اند، می توانند با ارائه مدارک گواهی معتبر دریافت کنند.

کد خبر 712285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha