آغاز به کار پنجمین جشنواره بین المللی صلح و دوستی در تبریز

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان جوانان هلال احمر در تبریز از آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، صابونچی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر امروز در گردهمایی معاونین جوانان هلال احمر در تبریز با اشاره به دیدگاه مثبت مدیریت کلان به مقوله جوانان گفت: در دوره جدید مدیریت  جمعیت، رئیس و دبیر کل هلال احمر، توجه ویژه ای به بحث جوانان و حوزه جوانان داشته و بر اساس همین نگاه و سیاست‌های کلان، برنامه های حوزه جوانان طرح ریزی و به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش جوانان اظهار داشت: آموزش و ترویج فعالیت های بشردوستانه آینده جمعیت را تضمین خواهد کرد.

صابونچی تصریح کرد: با کاهش تصمیم گیری های ستادی به استقبال برنامه های و طرح های ابتکاری خواهیم رفت، در حقیقت برنامه های ستادی ابلاغ شده به استان ها حداقل و کف مطالبات از استان ها بوده و بایستی استان ها اجرای برنامه های ابتکاری و بدیع را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

رییس سازمان جوانان استفاده از تمامی ظرفیت های هلال احمر و ایجاد تعامل بین بخشی و دنبال کردن سیاست تعامل داخل و خارج جمعیت را از دیگر برنامه های پیشروی این سازمان عنوان کرد.

وی مهمترین برنامه پیشروی سازمان جوانان را برنامه تابستان عنوان کرد و افزود: فصل تابستان که بخاطر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به نوعی اوج فعالیت سازمان جوانان هست و خیلی از برنامه های سازمان جوانان از قبیل اردوها و همایش ها در فصل تابستان صورت می گیرد، بنابراین برنامه های فصل تابستان در اولویت قرار دارند.

صابونچی در ادامه به برگزاری دومین دوره بین المللی و پنجمین دوره ملی نقاشی با موضوع صلح و دوستی در تبریز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تبریز در سال 2018 بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده از این رو جمعیت هلال احمر هم این فرصت را مغتنم شمرده و برنامه های ملی و بین المللی خود را در این شهر برگزار می کند که مهمترین آن آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی می باشد که دبیرخانه آن در تبریز مستقر بوده و به میزبانی هلال احمر آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از 45 هزار اثر نقاشی با موضوع صلح و دوستی از 12 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره رسیده و لوح یادبود آن به امضای رئیس فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر و رئیس جمعیت هلال احمر رسیده است.

کد خبر 712053

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha