فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی جدید در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری شبستان: مسؤول بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از تشکیل و فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی جدید در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، جعفر رزمی، مسؤول بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم استان از تشکیل گروه‌های جهادی جدید خبر داد و اظهار داشت: در سال‌جاری به دنبال تشکیل ۱۵۰ گروه جهادی جدید هستیم.

وی با بیان این‌که بخش عمده‌ای از گروه‌های جهادی را به خواهران اختصاص می‌دهیم، گفت:  شعار گروه‌های جهادی «می‌سازیم تا ساخته شویم» انتخاب شده است که در حوزه دانش آموزی، دانشجویی، اقشار، طلاب و محلات فعال هستند.

رزمی ادامه داد: علاوه بر تقویت گروه‌های جهادی با حضور در شهرستان‌ها با مسؤولان مربوطه گروه‌های جهادی تشکیل جلسه داده و با حضور در بین اعضای گروه‌های جهادی و صحبت کردن با آنها روحیه جهادی افراد را تقویت و پشتیبانی می‌کنیم.

وی یادآور شد: فعالیت اردوهای جهادی استان تنها مختص فعالیت‌های تابستانی نیست، بلکه فعالیت‌های این جهادگران از تعطیلات عید نوروز شروع شده و قبل از آن نیز فعال بوده‌اند.

مسؤول بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی خدمات‌رسانی در نقاط محروم را از اولویت‌های کاری بسیج سازندگی اعلام کرد و افزود: گروه‌های جهادی به عنوان یگان‌های خط شکن حرکت‌های جهادی هستند.

 

کد خبر 712054

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha