دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با امام جمعه تبریز

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در نبریز، حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه نباید فاصله‌ای بین مردم و مسؤولان باشد، اظهار داشت: همه باید یکی شدن و یکسان بودن را حس کنند.

وی با تأکید بر این‌که مهمترین رویکرد مسؤولان نظام، مردمی بودن و در کنار مردم بودن باید باشد، خاطرنشان کرد: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و باهم بودن را مورد تاکید قرار داده تا امروز که باید آن را حفظ و تقویت کرد 

امام جمعه تبریز با اشاره به تجلیل از فعالان فرهنگی، قرآنی و ادبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز، گفت: خوشبختانه این رویه مورد توجه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان بوده و شاهد استقبال آحاد مردم از این روند هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این‌که جلسات شورای فرهنگ عمومی استان نیز به صورت منظم و کاربردی در سراسر آذربایجان شرقی پیگیری و برگزار می شود، گفت: مسائل و موضوعاتی که در جلسات این شورا مطرح است، همه مبتلابه و موضوع روز منطقه است.

امام جمعه‌ تبریز مهمترین رویکرد شورای فرهنگ عمومی استان را سیاست‌گذاری کلان فرهنگی و پرهیز از ورود به کارهای اجرایی است، افزود: باید در راستای تقویت وحدت مردم و همگرایی میان مردم و مسؤولان تلاش کرد.

بنا بر این گزارش، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برای حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان،‌ شورای مدیریت اداره کل و همچنین بازدید از طرحها و برنامه‌های فرهنگی و هنری استان به آذربایجان‌شرقی سفر کرده‌ است.

گفتنی است، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از مهد قرآن و کتابخانه مرکزی تبریز از دیگر برنامه های این سفر کاری است.

کد خبر 712310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha