گردهمایی مدیران کانون های مساجد ملکان برگزار شد

دومین گردهمایی مدیران مسؤول کانون های فرهنگی و هنری شهرستان ملکان با حضور کارشناسان دبیرخانه استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، دومین گردهمایی مدیران مسؤول کانون های فرهنگی و هنری شهرستان ملکان امروز با حضور کارشناسان دبیرخانه استانی با هدف تشریح برنامه‌های اوقات فراغت و پرتال بچه‌های مسجد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام ثنایی، کارشناس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در این نشست اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی پرتال جامع و سراسری بچه‌های مسجد؛ بروزرسانی اطلاعات کانون های مساجد است تا کانون های فعال و راکد هر شهرستان شناسایی شوند.

وی دومین هدف را ارتباط لحظه‌ای میان ستاد عالی و کانون های مسجد دانست و افزود: اگر کانونی درخواستی در پرتال ثبت کند ؛این درخواست مستقیم به تهران ارسال می شود و از تهران به تبریز ارجاع داده می شود تا کارشناس مربوطه دبیرخانه پیگیری کند.

حجت الاسلام ثنایی سومین هدف راه‌اندازی پرتال جامع و سراسری بچه‌های مسجد را گزارش‌دهی از برنامه‌ها، فعالیت‌ها و عملکرد کانون ها دانست و  گفت: شیوه نام‌نویسی اعضای کانون های مساجد در پرتال بچه های مسجد به صورت کاملا ساده طراحی شده و تنها چند در دقیقه اطلاعات درخواستی ثبت می شود.

همچنین اعظم خانم آقازاده، دیگر کارشناس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با ارایه توضیحاتی درخصوص سامانه اوقات فراغت اظهار داشت: اختصاص سرانه برای اوقات فراغت بر حسب تعداد اعضای ثبت شده در سامانه اوقات فراغت طراحی شده است.

وی با بیان این‌که کتابچه راهنمای اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شده است، گفت: انتظار داریم کانون های مجری طرح اوقاف فراغت در کنار برنامه های ابلاغی و محوری، درخصوص اجرای برنامه های جنبی نیز اهتمام داشته باشند و تمامی برنامه ها در سامانه اوقات فراغت ثبت شود.

گفتنی است، در پایان این گردهمایی به قید قرعه از چند مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری شهرستان ملکان با اهدای هدایایی از سوی دبیرخانه کانون های مساجد استان و کانون شهدای محراب تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 718477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha