بازاریان تبریز بهانه دست سودجویان ندادند

آل هاشم گفت: اصناف و بازاریان تبریز طی روزهای اخیر اعلام کردند که خواستار رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور هستند، اما اجازه سوءاستفاده به دشمنان نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به التهابات اقتصادی کشور اظهار داشت: نوسانات قیمت طلا و ارز روی معیشت مردم تاثیری گذاشته است.

وی با بیان این‌که بخش قابل توجهی از التهابات موحود ناشی از موج‌ها و جریان‌های روانی و تبلیغاتی است، ادامه داد: دولت طی ماه‌های گذشته ارز و سکه به اندازه تقاضای موجود در کشور، تزریق بازار کرده است، اما باز شاهد افزایش قیمت هستیم که این نشان از بروز یک مسأله روانی و تبلیغاتی در کشور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که نیازمند هوشیاری و آگاهی عموم مردم و بازاریان نسبت به اوضاع و شرایط حاکم بر کشور هستیم، افزود: دشمن در مرحله جدید، خصومت خود علیه مردم ایران را به صورت علنی به نمایش گذاشته است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که دشمنان سعی دارند با افزایش تحریم‌ها زمینه بروز ناآرامی در کشور را فراهم کنند، گفت: متأسفانه طی روزهای اخیر شاهد برخی ناآرامی‌ها و اغتشاشات در بازار تهران بودیم که آشوبگران بازار تهران معلوم الحال بوده و هویتشان مشخص است و واضح بود که به دنبال موج‌سواری از اعتراضات بازاریان بودند.

وی با تأکید بر این‌که مشکلات موجود در اقتصاد کشور و رکود بازار امری بدیهی و واضح است، خاطرنشان کرد: بنده طی دیداری که با اصناف، کسبه، بازاریان و اتحادیه های مختلف بازار تبریز داشتم، از هوشیاری و بصیرت بازاریان تبریز تشکر کردم، در عین حال از مسؤولان اقتصادی کشور می خواهیم به فکر بازار و بازاریان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر این‌که رسانه‌های معاند و وابسته به آمریکا و غرب به دنبال ایجاد تحرکات ضدامنیتی در بازار تبریز بوده‌اند، تصریح کرد: دشمن بازار تبریز را هدف خود قرار داده بود، البته باید به بازاریان تبریز آفرین گفت که مانند سابق بهانه‌ای به دشمن ندادند،

وی با بیان این‌که بازار تبریز بهانه دست سودجویان نداد، افزود: اصناف و بازاریان تبریز طی روزهای اخیر اعلام کردند که خواستار رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور هستند، اما اجازه سوءاستففاده به دشمنان نخواهند داد، ما خدمات اصناف و بازاریان را طول انقلاب و دفاع مقدس فراموش نمی‌کنیم.

کد خبر 713358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha